Tuesday, October 28, 2008

Tired mehh :P

Hello ,today was a very tired and fun day.We had a lot of fun maa !after assembly ,kitorang lawan bola jaring macam sial.hahahaha ,hanina jaga aku sorang je duhh.orang main bola jaring tak adalah sampai tumbuk kepala hanina oii.anywy ,mula mula boleh lah kata bangga lawan nilam.bila masuk je berlian ,hampehh.hahahhaha ,qis biasa aja bila sampai aja hanina hancur aku.kau jaga aku macam takut aku kena langgar kereta en ? :P for sure lah berlian menang en.selepas dah habis lawan ,lepak dalam kelas.macam sial aja kena ketuk kepala dengan syafiq jasmeeeeeee !but ,kitorang dah biasa.aku ,qis and hanina rancang rancang nak pakai baju sama lah en nak ambil gambar.rancang gila mantap tapi gambar tak ambil ambil pun.kan nina ?kan qis ?hahahaha ,selepas je balik.ada orang ajak hang out lah pula.malass tapi nak :P dalam kira kira pukul tiga aku gerak ac.jumpa lah zaileen and sarah.rancang nak lepak kat ac ,tiba tiba zaileen yang gemuk lagy hebat tuh tarik kitorang pergy hidayah.duduk makan makan gelak gelak minum minum cakap cakap ,then kitorang bla .Pergy tasik.sambil berjalan tuh si zaileen macam nak patahkan kepala anak ismail je.hahahaha ,bawa payung macam baru tau macam mana nak pegang.sorry zaileen.lepas tuh kitorang makan "TEAR JERKERS" ,bagy zaileen sikit aja ,dia start menari techno mehh !ahhaha ,masam gila duhh.jalan jalan pergy visit rumah afiqah pula ,penattt !masuk rumah dia terjumpa ultraman dua ketul.ahhaahaha comel gila kott :P selepas balik VISITING aja kitorang menyanyi macam orang gila.menari macam scottish dance.hahahah ,balikk lepak dengan mat and ayun pulak :P peeeeennnnnnaaaaaaaatttttttt babi ! :P

2 commentdekatsini:

Anonymous said...

betol betol betol:)

Naj Wa : ) said...

hahaha...
nin, naseb baek awk x 1 klas ngan dia..klau x dh lame kene ketuk sini ketuk sana..naek angin org jadinye..

trust me..I'VE EXPERIENCE IT"

hehehe..(sori yerk hanina)