Monday, October 27, 2008

Hardest Year To Live By :(

Arghhh !Next Year will be the hardest year mann !Without my old friends and my old teachers.Sarah I'll be missing you babeyh.Ain ,eventhough we are just getting closer ,ILY ngok :)ahahahaahaha ,arifah who's going to fuck me other than you babe ??haahhaah ,qistina siapa yang nak membebel dekat aku kalau bukan kau ?syamimi siapa nak nasihatkan aku selepas ni ?putri and hazirah siapa nak panggil aku saiko dan gorilla kalau tak ada geng haiwan ?aisyah siapa nak puji aku and then berbuat baik dekat aku kalau kau tak ada.qistina dan hanina siapa nak sokong aku buat something kalau korang dah jauh daripada aku ?ohh lesbiansss ,i'm going to miss you :(



nama di atas tidak mengikut turutan yang terbaik ,jika nama anda tiada.please inform me :)


AIN ilyt mehh !hahahaha 8)

4 commentdekatsini:

Ain Nadzirah said...

yay. name aku adee ! *prasan siod ntah2 bkan aku haha
ILY too (:

Shahanin said...

hahahhah ,betullah tuh nama kau :)

arifah said...

thhanx bab name aku ade..
ntah,
ade ke x??

arifah said...

thanx,
name aku ade :)
ye ke ??
ade ke name aku?