Sunday, November 30, 2008

Mereka yang di gelar Hotstuff ,

Uh ,hye.tengok betul betul tajuk di atas ,jika anda adalah salah satu daripada mereka ,then baca ini.pernah korang rasa yang korang ni hotstuff ?alah tak payah tipu semua orang pernah puji diri sendiri.and pernah korang rasa korang ni budak low class ?jarang ,isn't it ?but i am a low class girl.yeah ,i am.i have ugly shit face ,ugly curly hair and i don't gave a damn.okay ,i gave a damn (: when i am besides those high class or hotstuff kids ,i felt like crying under an invisible tree where no one can see me.and i felt like i'm too small and they're too big.but aku tak pernah minta untuk jadi salah seorang hotstuff.because life is a lot more meaningful than being pretty or handsome.i'm lucky enough to have my families ,my superhero and my super super fucking cool friends.tell me hotstuffs ,does anyone ever love you for who you are ?or dia orang just nak tumpang sekaki nak jadi hot ?tapi bukan semua hotstuffs macam itu ,ada juga hotstuffs yang suka merendah diri seperti AISYAH ,HAIQAL ,DIDIE ,QIS ,HANINA annnnddd banyak lagi.dorang cool babeyh ! :P

2 commentdekatsini:

Anonymous said...

hotstuff yg merendah diri??

aahhahahahha,
yeah tht's right !
C:

Qistina said...

gah !jeez aku hotstuff ?gosh kau tgk lah aku ,hitam ! kaulah yg hot weyh ! serious doh :) mcmkena tampak lat kau "CAUTION :HOT HOT "
XDD

and yes,bila aku tgk budak hot gila gila ,aku rasa mcm nak menyorok je :(